Új termékek

Kedvezmények

Tippek, ötletek

Hírlevél

Általános szerződési feltételek

A vásárlás menete, szállítás, fizetés

Webáruházamban a Vásárlás menete a következő:

  1. Böngésszen a termékek és termékkategóriák között majd rakja a kosárba a kívánt termékeket.
    Jó tudni:
    - A termékek fénykép szerinti színe és az eredeti termékek színe között lehet eltérés, így a fotók csak tájékoztató jellegűek.

  2. Vásárlását nyomon követheti az oldal jobb felső sarkában lévő kosár információknál.

  3. A honlap jobb felső sarkában lévő Kosár szóra kattintva megjelenik a kosár részletes tartalma. Innen jut tovább a Fizetés-hez. Itt még mindig módosíthatja kosarának tartalmát.

  4. Az áruházban NEM KELL REGISZTRÁLNIA, előzetes regisztráció nélkül is elküldheti megrendeléseit. Ilyenkor a szállítási adatokat kell csak kitöltenie.

  5. Amennyiben visszatérő vásárló, javaslom a regisztrációt, mert ha regisztrál, nem kell kitöltenie újból a szállítási és számlázási adatait. Legközelebb az e-mail és jelszó beírása után kényelmesen vásárolhat. Kérem az adatok valós és pontos megadását! A regisztrációról bővebb tájékoztatást, a Bejelentkezés-nél talál. Vásárlásainak előzményeiről pedig nevére kattintva talál részletes információt.

  6. A megrendeléséről kapni fog egy automatikus e-mailt, majd ezt követően utalhat előre ide:
    AKKCCIO-SZOLNOK KFT.
    Budapest Bank: 10104569-48076000-01000000

    vagy ha az utánvétet választotta, akkor csak várnia kell a csomagot, mely 1-2 munkanapon belül megérkezik.


  7. A megrendelt árut, a megrendelés beérkezése és visszaigazolása után 1-2 napon belül, de maximum 5 munkanapon belül kapja meg. Az árak minden esetben bruttó ( 27 % Áfa-val terhelt árak ), a szállítási költség is bruttó. Csomagolási díjat nem számítunk fel!

  8. A megrendelt árut egy hétig áll módunkban raktározni!

Szállítás:

Előre utalással a Magyar Posta Zrt. által postai küldeményként, elsőbbségi csomagként,
1 napos kiszállítással postázunk
. Banki előre utalással: 650 Ft

Ajánlott küldemények esetén a Magyar Posta nevében nem vállalok felelősséget! Kizárólag sértetlen küldeményt vegyenek át. Megbontott vagy sérült csomag esetén vetessenek fel átvételkor helyben jegyzőkönyvet a sérült küldeményről.

GLS futárszolgálat segítségével, szintén 1 napos kiszállítással ( az árak 2017.07.10-től visszavonásig érvényesek):

Banki előre utalással:  1.060 Ft
Utánvéttel: 1.350 Ft

10.000 Ft feletti vásárlásnál - előre utalás esetén - a szállítási költséget átvállaljuk.

Fizetés:

  • utánvéttel az áru átvételekor készpénzzel;
  • az áru személyes átvétele esetén Szolnokon, megbeszélt helyen és időben;
  • bankszámlára utalással.

Az új NAV állásfoglalás szerint minden kedves megrendelőnknek tételes számlát készítünk a megrendelő alapján.

Adatvédelmi nyilatkozat

Általános jogi közlemény
A jelen adatvédelmi nyilatkozat (továbbiakban: nyilatkozat) tartalmazza a webáruházban megvásárolható termékekkel összefüggő megrendelések teljesítése, szolgáltatások nyújtása és a hírlevelek kiküldése keretében végzett, személyes adatok kezelésére vonatkozó szabályokat, valamint az adatkezelésre vonatkozó tájékoztatást. A szolgáltatás használatának megkezdésével a felhasználók elfogadják a jelen Nyilatkozat feltételeit, amely folyamatosan elérhető a webáruház oldalán. A webáruház üzemeltetője fenntartja magának a jogot jelen közlemény bármikori megváltoztatására. Az üzemeltető magára nézve kötelezőnek ismeri el jelen jogi közlemény tartalmát. Amennyiben látogatónknak olyan kérdése lenne, mely jelen közleményünk alapján nem egyértelmű, kérjük írja meg nekünk és kollégánk megválaszolja kérdését. Az üzemeletető elkötelezett a webáruház szolgáltatás minőségének a legmagasabb szinten tartása irányában, a szolgáltatás használatából eredő esetleges károkért azonban semmilyen felelősséget nem vállal.

Adatkezelési alapelvek
Az üzemeltető számára alapvető cél a látogatók személyes adatainak védelme, kiemelten fontosnak tartja a felhasználók információs önrendelkezési jogának tiszteletben tartását. Az üzemeltető látogatók személyes adatait bizalmasan kezeli és megtesz minden olyan biztonsági, technikai és szervezési intézkedést, mely az adatok biztonságát garantálja. Az alábbiakban ismertetjük adatkezelési alapelveinket, bemutatjuk azokat az elvárásokat, melyeket az üzemeltető saját magával, mint adatkezelővel szemben megfogalmazott és betart. Az üzemeltető adatvédelmi koncepciója a tájékoztatáson alapuló önkéntes beleegyezésen nyugszik, melynek megvalósítására a szolgáltatás használatának minden fázisában törekszik. Adatkezelési alapelvei összhangban vannak az adatvédelemmel kapcsolatos hatályos jogszabályokkal. A webáruházban adatkezelést az üzemeltető végez, harmadik fél részére személyes adatokat nem ad ki, csak az érintett előzetes és kifejezett hozzájárulása alapján. A megrendelés elküldésével a személyes adatok kiszállító cég irányába történő továbbításához a vásárló kifejezetten hozzájárul. A felhasználókról gyűjtött személyes adatokból készült statisztikákat harmadik fél részére kizárólag az adatközlő személyére vonatkozó információtól megfosztva továbbít. Az így továbbított adatból semmilyen eljárással nem reprodukálható az adatközlő valamely személyes adata. A webáruházban gyűjtött személyes adatokat más forrásból származó adatokkal az adatkezelő nem kapcsolja össze. Harmadik országba (külföldre) az üzemeltető felhasználói adatokat nem továbbít. A felhasználók adataiból az általános statisztikai módszerekkel készített kimutatásokat, elemzéseket az üzemeltető korlátlan ideig megőriz. Ezen adatokból nem lehet az érintettre vonatkozó következtetést levonni. A webáruház oldalán az üzemeltető különleges adatot (a faji eredetre, a nemzeti és etnikai kisebbséghez tartozásra, a politikai véleményre vagy pártállásra, a vallásos vagy más világnézeti meggyőződésre, az érdek-képviseleti szervezeti tagságra, az egészségi állapotra, a kóros szenvedélyre, a szexuális életre vonatkozó adat, valamint a bűnügyi személyes adat) nem gyűjt felhasználóiról. A webáruház látogatói a szolgáltatást önkéntesen használják. Amennyiben törvényi felhatalmazás alapján az üzemeltető köteles a megkereső hatóság részére személyes adatot kiadni, és annak minden feltétele adott, úgy a kérésnek eleget tesz. Ezt a szolgáltatás látogatója és igénybevevője (felhasználó) tudomásul veszi, ezzel kapcsolatban kifogást nem fog emelni. Az üzemeltető az egyes felhasználók adatmódosítási, adatkérési, adattörlési, adatkezelési tájékoztatási kérdéseit fogadja, és a lehető leghamarabb, de legkésőbb 30 napon belül válaszol. A webáruházban előfordulhatnak linkek más, külső oldalakra. Az üzemeltető nem felelős más weboldalak adatkezelési gyakorlatával kapcsolatban. Jelen nyilatkozat csak az üzemeltető által működtetett webáruházra vonatkozik.

A honlap látogatók technikai jellegű adatainak rögzítése
A honlap látogatása során az áruházi rendszer rögzíti a felhasználók IP címét, melyből bizonyos esetekben következtetni lehet az érintett személyre, ezen felül rögzíti az operációs rendszer, a böngésző típusát és a látogatott oldal címét. Az adatmentésnek elsősorban technikai jellegű célja van, a rendszer folyamatos működéséhez elengedhetetlen. Az adatrögzítés további célja a felhasználói szokások elemzése, látogatottsági statisztikák készítése, mely a még magasabb színvonalú kiszolgáláshoz nyújt segítséget. A naplóállományok elemzése során felmerült adatokat más információval az üzemeltető nem kapcsolja össze, a felhasználó személyének azonosítására nem törekszik.

Vásárló regisztráció
Amennyiben a felhasználó regisztrálni szeretne a webáruházban, úgy az első vásárlás alkalmával meg kell adni a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a vásárló számlázási és szállítási adatait, telefonszámát, e-mail címét, a kapcsolattartó nevét, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A regisztráció során a vásárló jelezheti hírlevél igényét is. A hírlevél igénylés a vásárló által bármikor törölhető. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A vásárló köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vásárló egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vásárló adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy a szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeletető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki más szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból.

Hírlevél igénylés
Az áruházban a regisztráció mellett egyéb módon is igényelhető hírlevél. Amennyiben a látogató még nem regisztrált vásárló, akkor az oldalsó Hírlevél boxban megadhatja e-mail címét, nevét. A feliratkozás gombra klikkelve elfogadja, hogy az üzemeltető hírlevelet küldjön a részére. A hírlevél feliratkozás a felhasználó által bármikor törölhető.

Kapcsolat, Jogorvoslat
Az üzemeltető adatait teljeskörűen megtalálja az oldal alján. Ha a vásárló úgy érzi, hogy az adatkezelő megsértette személyes adatai védelméhez való jogát, a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló törvény szerint járhat el.

Békéltető testület adatai:

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306. szoba
Tel: 56/510-621 (elérhető: kedd 10-12 óra között)
Mobil: 20/373 2570      
e-mail : bekeltetotestulet@jnszmkik.hu
ügyfélszolgálat: kedd 10-12 óra


Általános Szerződési Feltételek

Az adott áru megrendelésének időpontja az az időpont, amikor megrendelését az áruházon keresztül eljuttatja a kereskedőhöz. Megrendelése általában akkor lép életbe, ha online megrendelését e-mail-ben vagy telefonon is visszaigazolják. Az áruházi rendszer által küldött automata visszaigazolás nem egyenértékű a fent említett visszaigazolással. A visszaigazolás pontos formája és határideje az adott forgalmazótól függ. Amennyiben az adott termék oldalán, vagy a honlap egyéb részében nem szerepel külön a szállítási határidő, akkor azt is a visszaigazolásban jelzi a kereskedő. Az "Információk" menüpontban megtalálja a forgalmazó elérhetőségi adatait. Ezen elérhetőségeken jelezheti szavatossági igényét, egyéb kifogását, vagy kérhet információt valamely termékről vagy megrendelésről. A kereskedő és a vásárló között létrejött elektronikus szerződés nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, így az nem kerül iktatásra, és későbbiekben papír alapon nem hozzáférhető. Az elektronikus szerződésben, illetve a megkötés és a későbbi kapcsolattartás során használt nyelv a magyar. Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért semmilyen felelősséget nem vállalunk! A termékoldalakon található termék leírások csak tájékoztató jellegűek, nem minden esetben tartalmaznak az adott termékről minden információt. A hivatalos termékleírásért kérjük látogasson el a termék gyártójának weboldalára.

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól IDE KLIKKELVE olvashat bővebben.


A jótállás, szavatosság, valamint az elállási jogszabályok

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban, a 45/2014. (II. 26.) korm. rendeletben, a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben és a 72/2005. (IV. 21.) korm. rendeletben foglaltak az irányadók.

A vevőnek jogában áll reklamálni, ha hibás a termék. Ilyen esetben haladéktalanul jelezze kifogását webáruházunk felé e-mailben vagy telefonon, elérhetőségi adatainkat lentebb tekintheti meg, a reklamációt a bejelentést követő 15 (tizenöt) munkanapon belül kivizsgáljuk. Szavatosság időtartama 14 nap. Szavatossági igény érvényesítésére 2 (két) év áll a vevő rendelkezésére. Szavatossági igény estén a vevő kérheti a termék javítását, cseréjét, vagy a vételár csökkentését. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető. A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát.

Fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogszabályokat, rendeleteket IDE KLIKKELVE tekintheti meg. 

Megrendelése során Ön élhet a 45./2014 (II.26.) kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával.

Internetes vásárlások esetén Ön a szerződéstől az áru átvételét követő 14 (tizennégy) munkanapon belül indoklás nélkül elállhat, ezt az említett határidőn belüli írásos nyilatkozatának elküldésével jelezheti. Az átvétel dátumát bizonyítja a postai csomagjegyzék, illetve a futárszolgálat szállítójegyzéke. Elállásnál az Eladó köteles a Vevő által kifizetett teljes összeget (vételár és szállítási költség) haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 30 (harminc) napon belül visszatéríteni. Ezúton felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a vevő viseli az elállás esetén, az áru visszaszolgáltatásával kapcsoltban felmerült összes költséget. Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Az Internetes vásárlásoknál is érvényesek a szavatossági jogok, ha a termék gyári hibás, akkor forduljon hozzánk minőségi kifogásukkal.

Fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogszabályokat, rendeleteket IDE KLIKKELVE tekintheti meg.

Cégnév: Akkcció-Szolnok Kft.
Cím: 5000 Szolnok, Pozsonyi út 71.
Szállítási hely: 5000 Szolnok, Pozsonyi út 71.
Telefon: +36-30/415-5324
E-mail: info@charmoni.hu
Weboldal: http://charmoni.hu/
Áruház neve: Charmoni Ékszer Ajándék webáruház
Adószám: 12957710-2-16
Cégjegyzék szám: Cg. 16-09-007120
Nyilvántartásba vételi szám: 8797/2014
Kapcsolattartó neve: Szeberényi Mónika
Telefonszáma: +36-30/415-5324
E-mail címe: info@charmoni.hu
Tárhely szolgáltató neve: Zigiton Kft.
Címe: 2700 Cegléd, Besnyő utca 7.
E-mail címe: info@zigiton.hu

Mentés